Blog

Νέα Σμύρνη, Περιστέρι, Πειραιάς είναι λίγες μόνο από τις περιοχές όπου η αλυσίδα Baristi πρωταγωνιστεί, μετρώντας σήμερα 16 καταστήματα. Κάθε μαγαζί μάλιστα ακολουθεί συγκεκριμένα guidelines, έχοντας όμως ξεχωριστές πινελιές σε καθένα από αυτά, ώστε το κοινό να μη βαριέται ποτέ. Ανακαλύψτε τα όλα, λοιπόν!

Το 2013 ξεκίνησε η δημιουργία του πρώτου Baristi, έχοντας έναν και μόνο στόχο: ο ποιοτικός καφές να αποκτήσει τη θέση που του αρμόζει. Εννέα χρόνια μετά, ο Παναγιώτης Ανδρεσάκης συνεχίζει να παραμένει πιστός στον στόχο του όπως και στη φιλοσοφία του. «Όλη η φιλοσοφία της αλυσίδας Baristi περιστρέφεται γύρω από την ανάγκη μας να παρέχουμε μοναδικές υπηρεσίες και προϊόντα, όπως επίσης και από τον ανθρωποκεντρικό και πελατοκεντρικό μας χαρακτήρα. Ποιότητα προϊόντων, ποικιλία μοναδικών γεύσεων, χαμηλές τιμές και ιδανική εξυπηρέτηση αποτελούν πλέον για εμάς τρόπο ζωής» εξηγεί ο ίδιος.

 

Στα καταστήματα Baristi θα βρείτε 4 ξεχωριστές ποικιλίες speciality καφέ. Συγκεκριμένα, Costa Rica με ήπια σοκολάτα, εσπεριδοειδή και γλυκιά επίγευση, El Salvador με γεύση μήλο, έντονη οξύτητα αλλά και τόνους από αμύγδαλο και φουντούκι, Guatemala με σοκολάτα, χρυσή σταφίδα και άρωμα λεμονιού και Arabica με γεύση σοκολάτα, ξηρούς καρπούς και γλυκιά καραμέλα. «Ο καφές δεν είναι απλά ένα ρόφημα. Υπάρχει μια σειρά από στοιχεία που παίζουν καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα που θα λάβεις στο ποτήρι σου. Το υψόμετρο, η προέλευση, η θερμοκρασία, ο τρόπος επεξεργασίας, ο τρόπος ψησίματος, ο τρόπος αποθήκευσης και πολλά ακόμα. Σημαντικό ρόλο, βέβαια, παίζει και το “χέρι” του barista που θα σου τον ετοιμάσει. Για το λόγο αυτό, εκπαιδευόμαστε αδιάκοπα, ώστε κάθε γευστική εμπειρία να είναι καλύτερη από την προηγούμενη» υποστηρίζει ο Παναγιώτης.

Αναφορικά με τις απαιτήσεις του κόσμου, ο Παναγιώτης θεωρεί ότι το κοινό έχει περισσότερες επιλογές από ποτέ ενώ δεν σταματά να ενημερώνεται, να δοκιμάζει ή και να «πειραματίζεται» με ποικιλίες, γεύσεις και «εντάσεις». Παράλληλα, πιστεύει ότι οι coffee lovers ξέρουν πλέον τι ζητούν και κρίνουν αυστηρά.

Η συζήτηση έρχεται στα στοιχεία που χρειάζεται μια επιχείρηση για να παραμείνει υγιής: «Μια επιχείρηση, ασχέτως αντικειμένου, παραμένει υγιής και μπορεί να κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο χάρη στο κοινό της. Ένα brand μεγαλώνει με τη βοήθεια του κόσμου, αφού πρώτα έχεις φροντίσει εσύ να καλύπτεις τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών. Η ποιότητα, οι χαμηλές τιμές αλλά και το πάθος της ομάδας της Baristi για ποιοτική εξυπηρέτηση μάς έκαναν να ξεχωρίσουμε. Στην Baristi καθημερινά εξελισσόμαστε, διατηρώντας υψηλά στις προτεραιότητές μας τη λήψη feedback από τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται» λέει χαρακτηριστικά ο ιδιοκτήτης της Baristi.

Οι νέες συνθήκες μετά την πανδημία «Η προστασία της δημόσιας υγείας είναι ευθύνη όλων μας. Έτσι και η Baristi φροντίζει καθημερινά να τηρεί κατά γράμμα τις οδηγίες που εκδίδονται από τους αρμόδιους φορείς. Είναι φυσικό ο φόβος του κόσμου για την πανδημία να έχει φέρει έως και καταστροφικές συνέπειες σε διάφορες επιχειρήσεις. Η Baristi, όμως, έχοντας πάθος για την ποιοτική εξυπηρέτηση, έχει χτίσει μια ομάδα ανθρώπων με εμπειρία, που είναι ικανοί να παρέχουν το ιδανικό αποτέλεσμα ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές και να μην επαναπαύεται. Ο ταχύτατος στόλος μας είναι πάντα σε ετοιμότητα, ενώ τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας δουλεύουν αδιάκοπα, ώστε να πρωτοπορούμε και να δίνουμε καθημερινά τον καλύτερό μας εαυτό» αναφέρει. Προσθέτοντας για το delivery και το take away, δύο τάσεις που αναπτύχθηκαν την περίοδο της Covid: «Πάντα υπήρχαν. Κυρίως σε πόλεις όπως η Αθήνα, με τους γρήγορους ρυθμούς της και το μόνιμο τρέξιμο εργαζομένων και μη, το delivery και το take away απαιτούν εκπαιδευμένη ομάδα, γρήγορες κινήσεις και σχεδόν “αυτόματη” λειτουργία πολλών μηχανισμών. Η πανδημία, τώρα, είναι ένας από τους λόγους που οι οδηγοί μας αυξάνονται καθημερινά, ώστε η υπηρεσία delivery να είναι αποτελεσματικότερη και ταχύτερη από ποτέ».